Nå heter de Radisson Hotel Group
(Foto: Søren Dam Thomsen.)

Nå heter de Radisson Hotel Group

Carlson Rezidor Hotel Group annonserte i dag at de skifter navn til Radisson Hotel Group, med umiddelbar virkning.

Den nye identiteten skal bygge videre på Radisson-navnets sterke, internasjonale posisjon og skal ytterligere styrke varemerkets tilstedeværelse i markedet og bidra til å øke markedsføringseffektiviteten på tvers av den globale porteføljen og tilby førsteklasses opplevelser for gjester, eiere og medarbeidere, heter det i en pressemelding.

«Every Moment Matters» er selskapets nye servicefilosofi for alle varemerkene, hotellene og medarbeiderne i selskapet.

NY LOGO: Slik ser selskapets nye logo ut.

1400 hoteller

Radisson Hotel Group, som i dag er den 11. største hotellgruppen i verden, består av åtte hotellmerker med over 1400 hoteller i drift og under utvikling.

– I dag er starten på en spennende epoke for Radisson Hotel Group, forenet av vårt nye varemerke og langsiktige visjon om å bli et av de tre ledende hotellselskapene i verden", sier Federico J. González, President & CEO, the Rezidor Hotel Group and Chairman of the Global Steering Committee, Radisson Hotel Group.

– Bare begynnelsen

Ifølge pressemeldingen er målet å både omdefinere, optimalisere, strømlinjeforme, investere og sikre.

– Vår femårsplan inkluderer initiativer som omdefinerer vår verdiproposisjon, optimaliserer vår portefølje, strømlinjeformer driften, investerer i nye teknologisystemer og sikrer at alle våre medarbeidere hver eneste dag lever etter servicefilosofien «Every Moment Matters». «Every moment Matters» handler om hvordan vi arbeider, gjør forretninger og hvem vi er her hos Radisson Hotel Group - et sted hvor alle øyeblikk er betydningsfulle. Vår rebranding er bare begynnelsen, fortsetter Federico J. González.

Til toppen