SKAL UTFORDRE: Tanja Andresen har startet eget byrå, og har internasjonale ambisjoner med satsingen.

Hun skal gjøre hospitality-bransjen mer sexy

Har erfaring fra de største Nordiske hotellkjedene.

Etter ti år som nasjonal og global leder i kjeder som Scandic og Nordic Choice Hotels stifter danske Tanja Andresen et konsulentbyrå med et nettverk som er en etterspurt snarvei til ekspertise i bransjen, og starter nå byrået ATTACH AGENCY.

– Hospitality-bransjen er notorisk kjent som en konservativ bransje med for mange standardløsninger. Vi lager en ny tilnærming til Full Service Representation med skreddersydde og nytenkende løsninger som passer til kundens varemerke. Vi skal ikke bare utføre – vi skal huskes, sier hun i pressemeldingen.

Fakta: Dette er ATTACH


  • ATTACH Agency leverer skreddersydd rådgivning med ekspertise innenfor MICE (Meeting, Incentives, Conferences and Exhibitions).
  • ATTACH har som formål å hjelpe hoteller og venues med større eksponering og å hjelpe destinasjoner med å fortelle sin egen historie på best mulig måte.
  • Med fokus på ledende trender innen salg og et enormt nettverk i alle grener av bransjen er ATTACH et Full Service Representations-byrå, spesialisert innenfor gjesteopplevelsen.
  • ATTACH tilbyr Hospitality- og MICE-akademier som skal utdanne unge talenter i arbeidet innenfor bransjen.

Kilde: ATTACH

Tanja Andresen har mer enn 20 års erfaring i opplevelsesbransjen og daglig hotelldrift. Etter å ha representert over 200 hoteller i Norden er hun et kjent ansikt i bransjen – både lokalt og internasjonalt. Hun er ekspert på nordiske destinasjoner og den naturlige bæredyktigheten som Skandinavia kjennetegnes av.

Tanja har mottatt flere utmerkelser. Blant annet «International Leading Sales Professional» og «President Award» hos Scandic Hotels – en utmerkelse som er basert på omsetning samt lidenskap og engasjement for bransjen.

Tidligere har hun undervist elever på Hotel- og Restaurantskolen for å inspirere dem til å levere service i verdensklasse og for å vise dem hvor langt man kan nå hvis man er målrettet og dedikert.

Bak byrået står et sterkt team av eksperter som alle bidrar på hvert sitt område til å skape individuelle opplevelser for kundene.

En av dem har stått i spissen for å føre en restaurant til den eksklusive grønne Michelin-stjernen; én legger strategien og knytter løse ender sammen; en av dem forteller historier som skaper bilder på netthinnen. Felles for dem alle er at de har beveget seg oppover fra gulvnivå til ledelse og med egne øyne opplevd både det svakeste og det beste bransjen har å by på. Dette er grunnlaget for å starte et byrå som hjelper hoteller og destinasjoner med kundereisen, opplevelsen og eksponeringen.

ATTACH har internasjonale ambisjoner, og til tross for byråets svært korte levetid har de første kundene allerede meldt sin interesse for Tanja Andresens kreative visjoner og massive nettverk. Med en eksisterende portefølje på over 5000 europeiske kunder garanterer ATTACH nemlig betydelig internasjonal vekst og synlighet.

Powered by Labrador CMS