PLUSS Ny merkeordning - kun én reiselivsaktør på listen Innovasjon Norge lanserer opphavsmerket Made in Norway. Blant 22 bedrifter er kun én fra reiselivet.
PLUSS Ny runde med Havets bobler Etter suksessen i fjor, har Hurtigruten nok en gang senket kassevis av musserende vin til havets bunn, for å hente dem opp igjen åtte måneder senere. Gimmick eller ei, gjestene på skipene elsker det.
Skal seile på død fisk Hurtigruten har som mål å være verdens grønneste cruise-rederi. Nå investerer de over sju milliarder i grønn teknologi, som blant annet vil bety at selskapets skip skal seile på død fisk og avfall.
Stordalen til Svalbard Nordic Choice + Hurtigruten = sant! Tradisjonsrike Spitsbergen Hotel er snart klar for nyåpning som Funken Lodge og går samtidig inn i Nordic Choice Hotels-familien som et frittstående hotell.
– Vi er med for å vinne I 125 år har Hurtigruten drevet Kystruten langs norskekysten. Det vil selskapet fortsette med også i neste anbudsperiode, og nå har selskapet levert inn et bud på hele anbudet. – Vi er med for å vinne, sier konsernsjef Daniel Skjeldam.
Hurtigruten med storsatsing Hurtigruten skal bruke 200 millioner kroner på den største reiselivsinvesteringen på Svalbard noensinne – med kraftig utvidelse og oppgradering av hoteller, restauranter og naturbasert reiseliv.
Hurtigruten på omdømmetoppen Det norske folk har talt: De flytende hotellene fra Hurtigruten har det beste omdømmet av selskaper i Norge, nest etter Finn.no. – En kjempeinspirasjon, sier konsernsjef Daniel Skjeldam.