NY ROLLE: Espen Ravnå har jobbet i Comfort-kjeden siden han var ferdig på videregående. Nå blir han direktør for 18 Comfort Hotel i Norge.

Ravnå blir driftsdirektør for Comfort Hotel Norge

Skal lede 18 Comfort Hotel i Norge.

Espen Ravnå ble i 2019 kåret til årets hotelldirektør 2019, og som fra 1. juni får ansvaret for 18 Comfort Hotel i Norge. Espen Ravnå har jobbet sammenhengende innen bransjen etter fullført videregående skole, heter det i en pressemelding fra Nordic Choice Hotels.

Fra 2009 har han hatt ulike roller og arbeidssteder innen hotellkjeden, senest som hotelldirektør ved Comfort Hotel Børsparken.

– Espen Ravnå kan hotelldrift bedre enn de fleste og vi er glade for at vi har klart å gi ham en karrierevei. Ravnå har levert fantastiske resultater, noe utnevnelsen “Årets hotelldirektør 2019” i hele Nordic Choice Hotels viser. Han er en leder som ser mennesker, gir dem sjanser og utvikler talenter. Vi er glade for at han takker ja til utfordringen med å lede våre norske Comfort Hotel, sier kjededirektør for Comfort Hotel i Norden, Solveig Voldheim.

Ravnå har også vært direktør ved Comfort Hotel Xpress Youngstorget og Comfort Hotel Trondheim. Ved Comfort Hotel Børsparken har han ledet hotellet gjennom renovering og pandemi, samtidig som man har implementert et samarbeid med OsloKollega om arbeidstreningsprogrammet PS:Hotel.

– Det har vært utrolig givende å få være med i det banebrytende arbeidet som OsloKollega står bak. For oss som selskap ligger det i DNAet å stille opp for dem som trenger litt ekstra bistand. Når dette programmet nå er godt i gang, var det riktig for meg å ta et steg videre og utfordre meg selv med en ny rolle. Jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med hotell, destinasjoner og kollegaer i Comfort Hotel, sier Ravnå.

Før den tid skal Nordic Choice Hotels bytte navn til Strawberry. De fire hotellkjedene fortsetter under samme sine respektive merkevarer, hvor Comfort Hotel er budsjettalternativet med utvalgt servicenivå.

– Selv om Comfort Hotel ikke skal endres som kjede, så skal vi alltid utvikle oss. Vi har tatt store steg i å tydeliggjøre merkevaren vår og hva vi tilbyr som hotellkjede. I tillegg har vi klart å engasjere både gjester og medarbeidere i vårt bærekraftsengasjement. Dette arbeidet fortsetter, men vi skal fortsette å jobbe for å beholde posisjonen som det beste budsjettalternativet for reisende i Norden. Her vet vi at Espen Ravnå vil ha en avgjørende rolle, forteller Voldheim

Powered by Labrador CMS