Pluss – Fornøyde gjester er den beste markedsføringen På Beitostølen Resort har Atle vært med på alt fra barnefødsler til besøk av kongelige. Det er likevel den daglige kontakten med gjestene han setter aller størst pris på.
Pluss – Vi har en «Yes, I can-kultur» Tone Enerstvedt Hansen er hotelldirektør «midt i smørøyet» i Trondheim. På hotellet er dagene fulle av opplevelser, som da kongen var på besøk.
Pluss SJEKK INN: Servicesjefen på Solli Da Strawberry-gruppen skulle åpne Sommerro i Oslo Lysverkers gamle lokaler, var det ingen tvil om hvem som skulle bli ansiktet utad. Dominic ble hentet inn fra The Thief.
Pluss – Jeg gjør alt for at gjestene våre skal bli tilfredse Aleksandrs Gornejevs liker godt å utvikle nye retter til hotellets gjester. Da bruker han gjerne lokale produkter.
Pluss – Når du jobber på hotell, blir hotellet som ditt hjem På Clarion Hotel Oslo jobber Martina Crnadak som Meeting og Event Manager, og hun er ikke i tvil om hva drømmejobben er. En dag ønsker hun å bli General Manager.