Imsdal i uteliv - eleganse og renhet på bordet

Publisert Sist oppdatert

Nordmenn drikker vann på flaske som aldri før. Dette skyldes i stor grad et sterkt økende fokus på helse og sunnhet. Det er en generell helsetrend i samfunnet for tiden som gjør seg gjeldende i drikkevaremarkedet.

 

Vann har opplevd en vekst de siste årene, og spesielt de siste to årene. I dag er Imsdal en betydelig kategori- og innovasjonsdriver med en bred produktportefølje innen stillvann. Med merkevarene Farris og Imsdal er Ringnes en suveren markedsleder på vann med og uten kullsyre.

 

- Sunnhets- og helsetrenden er fortsatt i vekst. Vi følger med på trenden for å være oppdatert til en hver tid. Vi er sikre på at Uteliv segmentet er modne for en Imsdal, sier produktsjef for Imsdal i Ringnes, Hanan Jahr Horsrud.

 

- Designet på Imsdal flasken er meget viktig for oss. Det vi har lagt vekt på er at produktetskal være gjenkjennelig som Imsdal, men samtidig er denne flasken på uteliv ny og moderne, forteller Horsrud.

Thumbnail Image: