Facebook-app fra Accor

Publisert Sist oppdatert
Ingress:

Accor har utviklet en innovativ Facebook-applikasjon, A|Club Places, som gir medlemmene i lojalitetsprogrammet A|Club mulighet til å samle bonuspoeng. 

 

Dette er ifølge Accor den første plassbaserte applikasjonen som er  blitt lansert av en internasjonal hotellgruppe, og som gir bonuspoeng til medlemmer i et lojalitetsprogram. 

Medlemmene kan samle brikker hver gang de bor på et av programmets 2300 hoteller og sjekker in via appen. Brikkene belønner både regelmessighet, variasjon i reisemål, lojalitet til en type hoteller, og så videre. Hver brikke gir medlemmene mulighet til å samle A|Club -poeng som kan løses inn som verdikuponger som kan brukes på Accors hoteller, hos Accors partnere eller veksles inn som bonuspoeng hos flyselskap. 

Appen er en del av  Accors strategi for å utvikle sin tilstedeværelse på internett, via mobiltelefoner og sosiale medier. Salget gjennom disse direkte distribusjonskanalene tilsvarer nesten 29 prosent av Accorgruppens totale salg. 

Accors lojalitetsprogram ble lansert for omtrent tre år siden, og har vokst raskt. I dag har programmet 8,3 millioner medlemmer over hele verden, og står for 18 prosent av salget. Som en del av Accors nye varemerkestrategi kommer lojalitetsprogrammet til å bytte navn til Le Club Accor Hotels i mars 2012. 

Applikasjonen finner man her. 

Teaser:

Accor har utviklet en innovativ Facebook-applikasjon, A|Club Places, som gir medlemmene i lojalitetsprogrammet A|Club mulighet til å samle bonuspoeng. 

Main Image:
Thumbnail Image:
Powered by Labrador CMS