
Nytt samarbeid med Servicegrossistene:
– Den siste tiden har vi opplevd økt etterspørsel på området
Servicegrossistene og Visma Advantage har inngått et samarbeid gjennom en langsiktig rammeavtale.
Innkjøpssamarbeidet Vinst, som leveres av Visma Advantage AS, har for første gang knyttet seg til en landsdekkende grossist innenfor avtaleområdet mat- og drikkevarer.
Begge parter er nå sikre på at dette vil gi økonomiske fordeler for medlemmene i Vinst.
– Vi har etter samtaler over lengre tid blitt godt kjent med hverandre, og ser dette samarbeidet som kjempespennende og med store muligheter framover, sier avtaleansvarlig Mats Agstam i Servicegrossistene.
Etterspurt
Vinst har over 10.000 medlemsbedrifter og et samlet innkjøpsvolum på 2,5 milliarder norske kroner. Det gjør det kommersielle innkjøpssamarbeidet til Nordens største for bedrifter.
– Gjennom innkjøpssamarbeidet Vinst bistår vi våre kunder med rammeavtaler, leverandører og rådgivning innenfor administrative innkjøp og øvrige ikke-strategiske kjøp, sier Head of Customer Relations Sindre Juel i Visma Advantage.
– Den siste tiden har vi opplevd en økt etterspørsel innenfor området mat, drikke og ikke minst storhusholdning. Vi er derfor utrolig godt fornøyde med å ha landet en langsiktig rammeavtale med Servicegrossistene for nåværende og framtidige medlemmer av Vinst.
– Vi føler oss trygge på at Servicegrossistene er den rette leverandøren og samarbeidspartneren for nettopp dette.
Dekker hele landet
Avtalen omfatter leveranser av mat og drikke til Vinst-medlemmer over hele landet, og skal bidra til at alle medlemmer skal kunne kjøpe det man måtte trenge av mat og drikkevarer.
– Som landsdekkende fullsortimentsgrossist med fokus på lokal tilstedeværelse og høy servicegrad, er vi glade for at Vinst har valgt oss i Servicegrossistene som den beste grossisten for sine medlemmer.