
Ny salgs- og markedssjef i Kreativ Catering
Med erfaring fra finansbransjen og strategisk markedsføring, trer Chanine Toth inn i rollen som ny salgs- og markedssjef for både Kreativ Catering og Lunsjkokkene.
Kreativ Catering styrker laget og har ansatt Chanine Toth som ny salgs- og markedssjef med ansvar for både Kreativ Catering og søsterselskapet Lunsjkokkene.
Toth får nå ansvaret for hele den kommersielle reisen, fra strategi og merkevarebygging, til kampanjer, innholdsproduksjon og leadsgenerering.
Skal utvikle merkevaren og skape vekst
Chanine Toth kommer fra rollen som Marketing Manager for Skandinavia hos CMC Markets, et internasjonalt finansselskap, hvor hun har jobbet i syv år.
Hun tar med seg bred erfaring innen strategisk markedsføring, prosjektledelse og kommunikasjon.
– Jeg gleder meg til å jobbe med to sterke konsepter som kombinerer matglede med høy kvalitet, sier Chanine Toth.
– Å få være med på å utvikle merkevaren og skape vekst er noe som føles veldig inspirerende.
– Solid erfaring
Tilbake i 2003 ble Kreativ Catering etablert av tidligere norgesmester i kokkekunst Tommy Østhagen.
Selskapet har et mål om å levere matopplevelser av restaurantkvalitet til alt fra mindre selskaper til store arrangementer.
Lunsjkokkene er en del av Kreativ Catering, og de leverer fersk, håndlaget lunsj til bedrifter og til de nye dagligvarebutikkene Innom, et nytt konsept fra REMA 1000.
– Vi er veldig glade for å få Chanine med på laget hos både Kreativ Catering og Lunsjkokkene, sier daglig leder Martin Warnken i Kreativ Catering.
– Hun har solid erfaring, sterk kommersiell teft, og en helhetlig forståelse for både merkevare og salg. Det blir spennende å se hva vi kan få til sammen.