Stordalen twitret hotellklage

Publisert Sist oppdatert
Ingress:

Petter Stordalen har ikke behov for å holde gjestenes klager hemmelige, og delte det like gjerne med sine 60.000 følgere på twitter da en klage tikket inn på Quality Hotel Fredrikstad.

Klagen ble plukket opp på twitter i går, og lød: – Dårlig frokost og simpelt renhold i Fr.stad!.

Dette plukket hotelleieren opp, og videreformidlet på twitter, med beskjed til Quality Hotel Fredrikstad om å se på saken.

Ifølge Fredriksstad blad videresender Stordalen både ris og ros til sine hoteller.

 – Det er fordi vi alltid har lyst til å bli bedre. Derfor sier vi også tusen takk når vi får kritikk, for det er den eneste måten vi kan forbedre hotellopplevelsen for gjestene våre, sier Stordalen til f-b.no.

Han mener at sosiale medier gir en unik mulighet til mer dialog med kundene og at det er gjestene som kommer med de viktigste innspillene. Stordalen mener heller ikke at åpenhet skader hotellenes rennomme.

Hotelldirektør ved Quality Hotel Fredrikstad, Stig Kristiansen har ikke noe imot at hotellklagene blir offentliggjort på denne måten.

– Dette er en del av vår måte å håndtere slike saker på. Vi ønsker åpenhet, og har derfor ingen intensjon om å skjule en klage som ble sendt ut på Twitter, sier Kristiansen til avisa.


 

Teaser:

Petter Stordalen har ikke behov for å holde gjestenes klager hemmelige, og delte det like gjerne med sine 60.000 følgere på twitter da en klage tikket inn på Quality Hotel Fredrikstad.

Main Image:
Thumbnail Image:
Powered by Labrador CMS