Rennomé profilerer Tannum Strand

Publisert Sist oppdatert
Ingress:

Rennomé Communication er valgt ut for å merkevarebygge et av Sveriges største hoteller, TannumStrand. 

At hotellet i skjærgården en kort kjøretur sør for Svinesund har mange norske gjester, er en medvrikende årsak til at hotellet gikk inn for å bruke et norsk byrå i sin merkevarebygging. 

- TanumStrand ønsket et byrå som kunne profilere dem godt på det norske markedet. Vi fikk umiddelbart en god tone og er svært tilfreds med at de valgte oss, sier daglig leder i Renommé Communication, Tom Martinsen, i en pressemelding.

TanumStrand bygger nå ut, og blir snart vestkystens største hotell. Med kapasitet til å ta imot over 1152 gjester vil TanumStrand være et unikt alternativ for både norske og svenske kunder som ønsker å holde store konferanser. Nyåpningen av hotellet er 10.februar i år.



Nye kunder for syv millioner i byråinntekt
Renommé Communication har fått utvidet kundebasen med flere nye kunder, som gjør at 2012 ser svært lyst ut for byrået.

- 2012 ser ut til å bli tidenes år for Renommé. Markedet er bedre enn f orventet, og fortsetter vi på den gode flyten vi hadde i 2011, kan jeg ikke være annet enn fornøyd. Nå skal vi i gang med å ansette flere nye folk, sier Martinsen.

Foruten nye kunder som Roche Diagnostics Norge, Oras Armatur, Ruukki Norge, PMC Servi og Naturimport, har Renommé Communication utvidet sitt samarbeid med Selvaag Bolig. Selvaag Bolig er på vei til å bli en av byråets største kunder i 2012. I tillegg har det kommet en rekke nye kunder på internett og sosiale medier. Til sammen kan de nye kundene utgjøre opp mot syv millioner i byråinntekt i 2012.
 

Teaser:

Rennomé Communication er valgt ut for å merkevarebygge et av Sveriges største hoteller, TannumStrand. 

Main Image:
Thumbnail Image:
Main Image Credit:
TannumStrand slik det vil fremstå når utbyggingsarbeidene er ferdige. (Illustrasjon: Renommé Communication)