Rekord for Choice

Publisert Sist oppdatert

Omsetningen i perioden 22. juni – 12. aug var på hele 621 millioner kroner. Det er en økning på 104 millioner sammenliknet med tilsvarende periode i 2006. Sverige står for den største økningen med 54 millioner. Norge følger tett etter med 48 millioner og Danmark med 2 millioner.

- I tillegg opplever vi at beleggprosentene for Norge, Sverige og Danmark, viser en meget hyggelig utvikling. Beleggprosenter på 80% i Danmark, 73% i Norge og 66% i Sverige, bekrefter at våre satsninger bærer frukter, sier Silseth.

Flere bestillinger via Nettet

- I årets sommerkampanje har det vært en bevisst strategi å kommunisere vår nye hjemmeside ut mot målgruppene. Vi satser hardt på nettbaserte løsninger, og ønsker i større grad at våre kunder skal benytte seg av disse. Kundene har tidligere vist en viss vegring mot å bestille hotellrom på nettet, men etter lanseringen av en mer brukervennlig hjemmeside ser vi nå tydelige resultater. Bare i Norge har vi en økning på over 200% på direktebooking via nettet, uten at vi har økt mediaspendingen merkbart i forhold til fjoråret, sier Silseth.

Thumbnail Image:
Powered by Labrador CMS