Ny aktør innen hotellåser

Publisert Sist oppdatert
Ingress:

 

Liten i Norge, enn så lenge, men stor på verdensbasis. Det norske firmaet AdLock ønsker nå å ta markedsandeler i Norge.

 

Det er ingen smågutt som nå er på vei inn i sikkerhetssonen. AdLock samarbeider med det verdensomspennende firmaet Onity, et selskap med mer enn 20 års erfaring med elektroniske låser. På verdensbasis har de jobbet med intet mindre enn 22.000 hoteller. Der er det installert fire millioner låser. Hotellkundene befinner seg over hele verden og omfatter mange av de store internasjonale kjedehotellene. Selskapets historie strekker seg helt tilbake til 1941. Og nå er de klare for Norge.

 

Stor organisasjon i ryggen

Adlock Norge AS ble grunnlagt i 2010 av Christian Røyter og Pål Wergeland Mwanyolo, som begge har bakgrunn fra lås, teknisk, prosjekt og håndverkbransjen.

– På samme tid som vi grunnla firmaet, overtok vi ansvaret for Onity i Norge, forklarer Wergeland Mwanyolo.

– Vi tilbyr serviceavtaler som vi kan skreddersy nøyaktig etter kundenes ønsker og behov. Dessuten har vi fjernhjelp over nett. Så om det oppstår problemer er vi kun få tastetrykk unna og kan koble oss til og løse problemet, fortsetter han.

Adlock Norge AS er et av 115 Onity samarbeidende salg- og supportkontorer spredd over hele verden. Firmaet samarbeider med låsesmeder rundt omkring i hele Norge som har fått dedikerte ansvarsområder og som holder hotellkundene sine høyt prioritert.

– Vår politikk er brukervennlighet, stabilitet, lang levetid og frihet for kundene, sier Wergeland Mwanyolo.

 

Mange muligheter

Mot hotellbransjen har AdLock flere nyttige og interessante hjelpemiddel for å sikre verdier, både gjestenes og hotellets. Wergeland Mwanyolo nevner i fleng; elektroniske låser, online vegglesere med berøringsfritt RFID teknologi, magnetstripe og chip. Låsene har også tilbakerømmingsfunksjon. Firmaet er også leverandør av elektroniske låser til skapdører til spa, garderober etc. Dette er også i berøringsfri RFID teknologi.

– Vi har også system for trådløs overvåking av minibarer som registrerer når noe blir tatt ut av baren på hotellrommet. At gjester ikke gjør opp for seg, er et problem mange kjenner til. Det nye nå er at vårt system er trådløst, noe som betyr sparte utgifter til kabling osv, sier han.

Selskapet kan også tilby intelligente strømsparere som skiller imellom gjester og ansatte.

– Vi tilpasser systemet til norske forhold, avslutter han.

Teaser:

Liten i Norge, enn så lenge, men stor på verdensbasis. Det norske firmaet AdLock ønsker nå å ta markedsandeler i Norge.

Main Image:
Thumbnail Image:
Main Image Credit:
Lille AdLock er på full fart inn i det norske markedet med låser og sikkerhet for norske hoteller. (Foto: AdLock)
Powered by Labrador CMS