Kårer beste Radisson Blu-hotell
Gjennom en sommerkonkurranse skal kundene få stemme frem det beste hotellet i Europa, Midt-Østen og Afrika.
Radisson Blu, en av Europas ledende hotellkjeder, starter sommerkonkurransen "Radisson Blu's Top Hotel". To hundre Radisson Blu-hoteller i Europa, Midtøsten og Afrika deltar i nettkonkurransen, der kundene får anledning til å stemme frem det fremste hotellet. Etter å ha hatt stor suksess med to tidligere sommerkonkurranser "beste ferie" og "fremste design", åpner Radisson Blu nå opp for en digital avstemming. Deltagere kan vinne fantastiske miniferier, og sosiale medier blir viktig for å skape engasjement for kampanjen.
Om konkurransen
Kåringen av "Radisson Blu's Top Hotel" starter den 11. juni og varer frem til 23. juli. Hver uke deltar nye hoteller innen de ulike kategoriene, som er: "natur og strand", "motorsykkel og kabriolet", "Italia og Frankrike", "kulturelle byer", "shopping og design", "nattliv og festivaler" og "eksotiske destinasjoner". Hotellene som deltar i konkurransen kan markedsføre tilbudet gjennom tekster, bilder og video, i tillegg til sosiale medier som Facebook og Twitter.
Deltagerne får stemme frem det hotellet de mener fortjener å vinne ukens kategori. Avstemningen avgjøres med en digital multiple choice-undersøkelse, og deltagerne vil også bli bedt om å begrunne hvorfor de mener det aktuelle hotellet bør vinne. Hotellet som får flest stemmer kåres til ukesvinner og får tittelen "Top Hotel of the Week". Deltageren som har vært med på å stemme frem ukesvinneren og har det mest kreative svaret, vinner en miniferie for to personer. Etter seks uker trekkes hovedpremien, som er en miniferie for fire gjester på et valgfritt Radisson Blu-hotell.
Short Breaks
Radisson Blu Short Breaks tilbyr reisende en personlig liste over det beste Europas hovedstader har å tilby, og mer til.
- Vi har hotell over hele verden og vil oppmuntre alle til å oppleve fantastiske reisemål og service i toppklasse. Vi vet at vi kan kommunisere med omverdenen på en unik måte gjennom sosiale medier. Våre første to kampanjer har tilsammen hatt en kvart milliard visninger og har engasjert nesten en kvart million mennesker over hele verden, sier Ole Sorang, Marketing Director Nordics, Carlson Rezidor Hotel Group.
