Hotellmagasinet beklager

Publisert Sist oppdatert
Ingress:

I forbindelse med en artikkel i Hotellmagasinet nr 7 2011 om brukervennlighet på hotellenes nettsider, ønsker Hotellmagasinet å beklage at Best Western ble feilsitert.

 

I artikkelen ”Variert på nett” har Hotellmagasinet tatt en rask titt på brukervennligheten, innhold og bookingløsninger på nettsidene til et knippe av de største hotellkjedene i Norge.

I artikkelen er Best Western blitt feilsitert angående oversikt over andelen bookinger som kommer inn via hjemmesiden, og viktigheten av andre booking-kanaler. Best Western presiserer at kjeden vet hvor mye av bookingene som kommer inn via hjemmesiden og at Expedia, hotels.com og booking.com ikke er de viktigste kanalene.

 

Hotellmagasinet beklager at Best Western ble feilsitert i denne saken.

 

Anton Granhus, redaktør

Teaser:

 

I forbindelse med en artikkel i Hotellmagasinet nr 7 2011 om brukervennlighet på hotellenes nettsider, ønsker Hotellmagasinet å beklage at Best Western ble feilsitert.

Main Image:
Thumbnail Image:
Main Image Credit:
Faksimile av Hotellmagasinet.