Samler inn BH-er på The Hub

Vil skape et «BH-tre» som lyssettes i hotellets lobby.

Publisert Sist oppdatert

Clarion Hotel The Hub markerer Rosa sløyfe-måneden med ambisiøs BH-innsamling og storslått veldedighetskveld, skriver hotellet i en pressemelding:

THE HUB x KLULESS

En Rosa sløyfe-kveld, som finner sted på The Hub 1. oktober.

Hotellet lover standup, eksklusiv shopping, spennende overraskelser og ekte "girl power".

Samarbeidspartnere er

● Kreftforeningen og Brystkreftforeningen i Oslo
● Stand up Norge (komikerne Amalie Stuve, Andrea Løvland og Nora Svenningsen)
● Høie of Scandinavia
● Lazy Lemon
● Second Launch
● Mother Boa
●  CarmaQueen

– Clarion Hotel The Hub dedikerer hele oktober til Rosa sløyfe-aksjonen med en omfattende kampanje. Målet er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre viktig informasjon og samle inn livsviktige midler til brystkreftforskning.

Hotellet lanserer en unik BH-innsamling med et ambisiøst mål om å samle inn over 2000 BHer. For hver av de første 2000 innsamlede BH-ene doneres 5 kroner til saken, og innsamlingen vil skape et «BH-tre» som lyssettes i hotellets lobby» skriver hotellet i meldingen.

«Girl power»

Måneden sparkes offisielt i gang med arrangementet THE HUB x KLULESS: En Rosa sløyfe-kveld, som finner sted 1. oktober.

Denne kvelden byr hotellet på en blanding av standup, eksklusiv shopping, spennende overraskelser og ekte «girl power».

Hele 10 prosent av billettinntektene fra denne kvelden går direkte til Rosa sløyfe-aksjonen.

Kollegaer rammet

– Vi er utrolig stolte over å kunne bidra til en så viktig sak som Rosa sløyfe-aksjonen» sier Marianne Høybakk, Assisterende Direktør ved Clarion Hotel The Hub.

– Det er en ære å samle så mange fantastiske partnere og gjester for å vise solidaritet, spre informasjon og støtte forskning. Vi ønsker å skape en meningsfull kveld i trygge og hyggelige omgivelser, hvor vi sammen kan bidra til en viktig sak med et smil. Vi har også flere kolleger som har vært rammet av brystkreft, så derfor er dette en hjertesak for oss.

Marianne Høybakk, Assisterende Direktør ved Clarion Hotel The Hub

Gi bort BH-en!

Utover de 10 prosent av billettinntektene som går direkte til Rosa sløyfe-aksjonen og brystkreftsaken, vil det være muligheter for å donere ytterligere og få tilgang til verdifull informasjon under arrangementet.

Gjestene oppfordres også til å levere inn egen BH til donering. Disse innsamlede BH-ene vil senere bli donert videre til hotellets gode naboprosjekt Gateteam Oslo, som gir dem et nytt liv og støtter et viktig lokalt formål.

Powered by Labrador CMS