
Til topps i Kundeserviceprisen
Forrige uke stakk Strawberry av med seieren under Kundeserviceprisen 2025 i kategorien «Ferie og Fritid». I tillegg gikk selskapet denne uken til topps i kategorien «Reise» under Kundeservicedagene 2025.
Kundeserviceprisen deles ut i regi av DiveSeeYou og er en undersøkelse som gjennomføres av anonyme observatører på kundesentre over hele landet. Vurderingsgrunnlaget baseres på alt fra telefon og e-post, chat, svar og ventetid samt totalinntrykk og kundeopplevelse.
– Tidligere i vår gikk vi til topps i den årlige undersøkelsen til Norsk kundebarometer, som måler forbrukernes kundetilfredshet og lojalitet, sier administrerende direktør Torgeir Silseth i Strawberry.
– At våre ansatte nå også får anerkjennelse for den fantastiske jobben de gjør hver eneste dag i møte med våre gjester, er vi så klart veldig stolte av. Så er det naturligvis alltid en bonus å være best i bransjen.
– Gir ekstra motivasjon
I tillegg til å være best i bransjen under Kundeserviceprisen 2025, gikk Strawberry også til topps i kategorien «Reise» under Kundeservicedagene 2025. En årlig kåring i regi av Tekna, som for første gang ble gjennomført i 2015.
– At vi blir kåret til best i bransjen under Kundeserviceprisen 2025 og Kundeservicedagene 2025 er noe vi er ekstremt stolte av, og som gir oss ekstra motivasjon til å fortsette arbeidet med å levere fantastiske kundeopplevelser til våre gjester og medlemmer, sier leder Kåre Johan Andreassen for kundeservice i Strawberry.
Strawberry har kundesentre både i Norge, Sverige og Finland. Gjester og medlemmer har mulighet til å kontakte kundeservice gjennom telefon, e-post, chat, app og sosiale medier.
– Det at vi også ble kåret til beste kundesentre av de nominerte i alle kategorier under Kundeservicedagene var en fantastisk overraskelse og noe vi tar med oss videre i arbeidet, avslutter Anderssen.
Kundeserviceprisen ble delt ut 15. Mai og vinnerne av Kundeservicedagene ble offentliggjort 21. Mai.