TravelMatch til Oslo i vår

Publisert Sist oppdatert
Ingress:

Dagen før Reiseliv 2012 åpner dørene på Norges Varemesse 2. mars 2012, møtes den internasjonale reiselivsindustrien til TravelMatch sentralt i Oslo. 

TravelMatch som er et arrangement i samarbeid mellom HSH Reise (Utland), ANTOR Norge, Discover America Norway, PATA Norway chapter og Norges Varemesse/Reiseliv, arrangeres i Oslo torsdag 1. mars neste år. 

Effektiv møteplass

Verden forandrer seg i et rasende tempo. Gårsdagens sannhet er historie. Organisasjonskart blir tegnet på nytt, maktstrukturer blir brutt opp og erstattet av nye, kommunikasjonen finner nye måter og beveger seg i nye retninger. I lys av disse forandringene, må også de ”levende” møteplassene forandre seg og følge tiden og behovet som ligger i tiden. TravelMatch er en tidsriktig og spisset del av møteplassen internasjonale aktører tidligere oppnådde under fagdagene på messen Reiseliv.

- I TravelMatch bygger vi verdier og en effektiv møteplass for våre internasjonale utstillere. TravelMatch vil by på effektive og forhåndsavtalte møter med norske profesjonelle kjøpere. Et sterkt samarbeid mellom de profesjonelle og internasjonale bransjeorganisasjonene her i Norge har vært svært viktig. Dette vil også sikre møteplassen TravelMatch og at den gir relevant og optimal gevinst for alle deltakere, uttaler Torill Engelberg Prosjektleder Reiseliv 2012, i en pressemelding.


Personlige møter

- For de nasjonale turistkontorene er en slik arena viktig, ikke minst med tanke på deres lokale samarbeidspartnere, i form av incoming agenter, hotellkjeder, flyselskaper etc.. At TravelMatch også kombineres med faglige innlegg og aktiv nettverksbygging er også positivt, understreker Arne Sundt- Bjerck i ANTOR Norge.

 - Selv om turistindustrien har flyttet en del av sine møteplasser til digitale arenaer, og selv om de enkelte aktører hver for seg utforsker både destinasjoner og samarbeidspartnere, ser vi at behovet for personlige møter mellom representanter som både har dybdekunnskap og beslutningsmyndighet i en B2B-setting, står sterkt. Ved å skille denne kommersielle møteplassen fra den tradisjonelle Reiselivsmessen, vil man lettere kunne både kjøpers og selgers behov, og bruke tiden rasjonelt uten forstyrrende elementer, understreker direktør i HSH Reise (Utland) Rolf Forsdahl.

 

Teaser:

Dagen før Reiseliv 2012 åpner dørene på Norges Varemesse 2. mars 2012, møtes den internasjonale reiselivsindustrien til TravelMatch sentralt i Oslo. 

Main Image:
Thumbnail Image:
Main Image Credit:
Den internasjonale reiselivsindustrien møtes til TravelMatch i Oslo i mars neste år.
Powered by Labrador CMS