
Hotellkjede lanserer reiseblogg
Radisson Blu vil ha lesernes hjelp til å finne gode reisetips.
Radisson Blu Blog minner om et klassisk reisemagasin, og gir reiseglade muligheten å dele tips og kunnskap om destinasjoner der Radisson Blu har hoteller.
Lanseringen sparkes i gang med konkurransen «Social Eyes», hvor reisende inviteres til å dele insidertips om destinasjoner der Radisson Blu har hoteller. De beste tipsene blir hver uke premiert med en gratis overnatting på et valgfritt Radisson Blu-hotell verden over. Blogg-lesere kan delta og vinne en av 300 gratis overnattinger på et valgfritt Radisson Blu-hotell.
– Det å reise er en kunst og selv den mest erfarne av oss ser til lokalbefolkningen etter tips for å gjøre en tur til noe spesielt. Vi ønsker at vår nye blogg skal bli en pålitelig kilde for informasjon. Vi erkjenner at kunnskap er en kraftig valuta, og vi ønsker derfor å belønne de med de beste tipsene med en gratis overnatting på et av våre hoteller, sier Vice President Branding Rose Anderson i Radisson Bl