Best Western Lægreid Hotel får internasjonal kvalitetspris!

Publisert Sist oppdatert

Kvalitetskontrollen blir utført av nøytrale kontrollører og omfatter følgende områder: Minimum standards, Guest Rooms &, Public Areas, Supplemental Facilities, Hotel Staff Performance og Brand Identity.

I 2009 introduserte Best Western International en International Quality Award-plakett som gis til de Best Western hotellene som scorer høyt på kvalitetskontrollen. ”Derfor er jeg selvfølgelig kjempestolt over å kunne annonsere at som første Best Western hotell i Skandinavia har Best Western Lægreid Hotel oppnådd denne prisen for Kvalitetskontrollen 2009!”, sier Hege Ramm, daglig leder og CEO, Best Western Hotels Norway.

Hotellet har ligget på toppen av Best Western Hotels Norway sin nasjonale kvalitetskontroll 4 ganger de siste årene, i 2004, 2005, 2006 og 2007, og siden eierne, Atle og Sylveig Lægreid, startet renoveringen av hotellet i 2003 har de hele tiden ligget blant topp 3 resultatene. ”Vi er veldig glade for å ha et kvalitetshotell av denne kaliberen blant våre medlemmer, og vet at dette er til inspirasjon for andre hoteller også!”, sier Hege Ramm.

Bruce Wienberg, Director of International Quality Assurance for Best Western International i Phoenix supplementerer med: ” Please accept my congratulations on behalf of the Board of Directors, David Kong, President of Best Western, and your Best Western colleagues around the world, on the following property which recently achieved the standards required for the international “Excellence in Quality” Award”.

Pr. 30. april 2009 hadde 27 internasjonale hoteller (utenfor USA/ Canada) fått denne prisen, og man regner med at kun ca. 5 % av medlemshotellene (av 4,200 hoteller) vil kvalifisere seg til prisen.

Thumbnail Image: