- Tidenes digitale satsning

Best Western Hotels & Resorts lanserer nytt, globalt nettsted. Hotellgjester i Skandinavia er blant de første som får glede av det nye innholdet og de forbedrede funksjonene.

Publisert

Innholdet på nettstedet er forskjellig i ulike land, basert på analyser om hva som er viktig for hotellgjester rundt om i verden.  Dette har så dannet grunnlaget for arbeidet med Best Westerns største digitale satsing noensinne.

– Siden vi er en av verdens største hotellkjeder, er det viktig at vi kan nå ut med tilbud og informasjon som er spesifikk for våre lokale markeder, sier Per Telander, Web Strategy Manager hos Best Western Hotels & Resorts og skandinavisk prosjektleder for den nye plattformen.

– I tillegg til å gi førstegangsbesøkende attraktive tilbud og lett tilgjengelige tjenester har det vært viktig å heve servicen overfor medlemmene av lojalitetsprogrammet vårt, blant annet ved å gjøre tidligere bestillinger synlige.

– Bedre og enklere

Nettstedet har flere nye funksjoner som har som mål å gjøre bestillingsopplevelsen best mulig og gjøre lokale tilbud tilgjengelige. En forenklet bestillingsprosess er en selvsagt del av det nye nettstedet. Mange av Best Westerns gjester bestiller hotellrom ofte og bruker gjerne mobilen når de er på farten. Derfor er designet utformet spesielt med tanke på mobil og nettbrett.

Som en ytterligere hjelp i bestillingen får vurderinger fra TripAdvisor større og tydeligere plass. Dette skal gjøre det enklere å velge hotell.

– Vi vil forenkle bestillingsprosessen for travle folk som reiser mye. Samtidig tror vi den nye prosessen også vil gjøre det enklere for førstegangsbrukere. Omtaler og vurderinger fra tidligere gjester er en viktig form for kvalitetssikring som gjør det enklere å velge hotell, og derfor har vi valgt å fremheve dette på nettstedet, fortsetter Per Telander.

Se det nye innholdet og funksjonene på www.bestwestern.no.

Powered by Labrador CMS