Nordic Coffee & Tea Company går SOLO

Nordic Coffee & Tea Company AS er ny, offisiell distributør for SOLO Cup mot Horeca- og bedrisftsmarkedet i Norge på pappkrus og PET.

Publisert Sist oppdatert

Dette ble bestemt på et møte med representanter fra Solo Cup Europe i forrige uke. Det betyr at NCTC får ansvaret for standardkrus og spesialtrykk rettet mot Horeca- og bedriftsmarkedet, mens eksisterende distributør fortsetter som før mot blant annet dagligvare.

– Vi ble kontaktet av Solo Cup for en tid tilbake fordi de hadde hørt rundt i markedet at Nordic Coffee var riktig selskap å satse på i dette segmentet. Solo Cup Europe og Nordic Coffee vil sammen tilby et bredt utvalg av Solo’s velkjente standardkrus i tillegg til Solo’s Brandbuilder konsept, hvor egendesignede pappkrus produseres og leveres i løpet av seks-sju uker. Vi mener at våre produkter passer meget godt inn i - og utfyller - Nordic Coffee sine eksisterende leveringsmåter for pappkrus, og gleder oss til å se hva vi kan få til sammen i fremtiden» sier Richard Crisp, Northern Europe Sales Manager i Solo Cup Europe.

Ifølge egen pressemelding betyr samarbeidet med Solo Cup at NCTC nå tilbyr markedets bredeste og mest komplette spekter av pappkrus og leveringsmåter – helt avhengig av kundens ønsker og hastverk. De har som mål å levere i overkant av 6 millioner krus i 2015.

 

 

Powered by Labrador CMS