Søt musikk for Best Western

POP HOUSE HOTEL, tidligere Melody Hotel, blir en del av Best Westerns nye soft brand, BW Premier Collection.

POP HOUSE HOTEL (tidligere Melody Hotel) som via POP HOUSE SWEDEN eies av Björn Ulvaeus, Pelle Lindberg og Conni Jonsson, blir BW Premier Collection. Den 30. mars blir hotellet en del av Best Westerns nye soft brand, BW Premier Collection, og blir dermed Stockholms første og verdens andre BW Premier Collection hotell.

Hotellet er et moderne boutique hotell på Djurgården i Stockholm med 49 designrom og suiter, samt restaurant og bar. Siden åpningen i 2013 har hotellet lykkes med å klatre til en topp-2 plassering på TripAdvisors ranking av Stockholmshoteller.

Tett samarbeid

– Vår målsetning er helt og fullt å integrere samarbeidet mellom, ABBA The Museum, Swedish Music Hall of Fame og POP HOUSE HOTEL for å fullføre visjonen om et Musikkens Hus i Stockholm, sier Björn Ulvaeus. Siden åpningen har over 600 000 personer besøkt ABBA The Museum som ligger i samme bygning. Vi håper at BW Premier Collection skal hjelpe oss med å styrke POP HOUSE HOTEL nasjonalt og internasjonalt, fortsetter Ulvaeus.

– Vi håper og tror at BW Premier Collection passer bra for oss da det er viktig å beholde vårt eget varemerke, men vi ser likevel at vi blir for små i det store markedet. At vi får dra nytte av Best Westerns distribusjonskanaler vil være til stor nytte for oss, sier Pelle Lindberg, deleier i POP HOUSE SWEDEN og POP HOUSE HOTEL.

Tøffe krav

For å få bli et BW Premier Collection hotell kreves det at hotellet er minst 4-stjerners og er høyt ranket på TripAdvisor. Hotellet skal være sentralt plassert i en storby eller være et førsteklasses resort hotell. BW Premier Collections hotell kommer til å være bookbare i Best Westerns bookingkanaler, og medlemmer i Best Western Rewards får bonuspoeng på disse hotell.

 

 

Til toppen