Foto: Haut Nordic AS.

Fra Scandic til Haut

Terje Thorstensen er ansatt som Director of Revenue Management i Haut Nordic AS.

Publisert

Thorstensen har tolv års erfaring med Revenue Management, og kommer fra stillingen som Director of Revenue Optimization i Scandic. Han forteller at han gleder seg til å ta fatt på arbeidsoppgavene og har store forventninger til det som skal skje i Haut Nordic fremover.

– Vi drifter i dag hoteller i Kongsberg og Gjøvik og allerede neste år åpner dørene på Miklagard. Det blir Gardermoen-regionens største hotell, og kommer til å bli en unik aktør med eget spa og topp moderne kurs- og konferansefasiliteter, kun ni minutter fra OSL. Med all den dyktige kompetansen som bor i menneskene i Haut Nordic er jeg sikker på at vi skal utvikle Miklagard til å bli et landemerke på Østlandet, sier Thorstensen.

Samarbeid

Haut Nordic har nylig også etablert seg i Facility Management-bransjen og lansert et omfattende samarbeid med Aker og Fornebu Eiendom. Kommersiell direktør Kenneth Jensen i Haut Nordic sier han er svært fornøyd med å få Thorstensen med på laget i den pågående vekstfasen som konsernet befinner seg i.

– Terje tilfører oss bred og verdifull kompetanse innen ulike kundesegmenter, prissetting, optimering, analyse, distribusjon og markeds-forståelse. Spisskompetanse blir stadig mer viktig, og med denne ansettelsen viser Haut Nordic at vi akter å forbli det beste kommersielle teamet i bransjen, sier Jensen.

Powered by Labrador CMS