Accor blir AccorHotels

Navneendringen skal øke innflytelsen og synligheten til varemerket ved å knytte det til den digitale plattformen AccorHotels.com.

På denne måten blir AccorHotels satt i sentrum for alle selskapets hotellkjeder. Samtidig presenterer selskapet sin nye logo sammen med slagordet ”Feel Welcome”.

I forbindelse med navneendringen, utvider også hotellgiganten sitt digitale tilbud:

Bestillingsportalen AccorHotels.com åpnes også for uavhengige hoteller

En rask tredobling av antall hoteller på bookingplattformen AccorHotels.com

Ny digital tjeneste for B2B-aktiviteter

Lansering av en ny mobilapp der alle varemerkene til AccorHotels er samlet

– Slutter aldri å overraske

 – Accor blir AccorHotels og fortsetter dermed sin rolle som pioneren i hotellbransjen som aldri slutter å overraske. Vi er i forkant når det gjelder digital teknologi, samtidig som vi har vår hovedfokus på å drive hotell. Feel welcome er et sterkt løfte til alle våre målgrupper, sier Sébastien Bazin, styreformann og konsernsjef i AccorHotels.

Fra juni 2015 vil AccorHotels øke sin digitale tilstedeværelse ved å åpne opp distribusjonsplattformen AccorHotels.com for utvalgte uavhengige hoteller. På lang sikt er målet å tilby mer enn 10 000 hoteller i 300 storbyer over hele verden – dette er en tredobling i antall hoteller på AccorHotels.com. Dette initiativet er en del av konsernets transformasjon som startet allerede i 2013.

 

 

Ringrev til Miele

Anders Kjekstad er ny norgessjef for Miele fra august 2017. Miele står for tiden øverst på nordmenns ønskeliste, og det selges flere Miele-produkter i Norge enn i nærmest alle andre land. Les hele saken

Til toppen